Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PVP pytanko
PostNapisane: 6 wrz 2009, o 20:08 

Witam, jestem początkującym graczem, gram na serwerze PVP heroldem, w moich dotychczasowych starciach pvp zawsze bylem przegranym nawet pomimo wyrównanych poziomów. Gracz który mnie atakuje krąży wokół mnie jak sęp, przez co trafic go nie mogę, w związku z tym pytam się czy rzeczywiście takie krążenie utrudnia mi zadawanie ciosów?? jak się bronic, jak robić to w ten sam sposób.

Tytuł: Re: PVP pytanko
PostNapisane: 23 wrz 2010, o 14:54 
Recruit

PvP w zasadzie nie da się opowiedzieć. Trzeba praktykować i przychodzi samo, nim się człowiek obejrzy.
Tak, ruch postaci utrudnia przeciwnikowi zadanie celnego ciosu (ideałem jest być zawsze za plecami wroga)
Jeżeli grasz heroldem, to się nie przejmuj, tylko ćwicz, a efekty przerosną Twoje oczekiwania (ja gram barbarianem i powiem Ci, że pokonanie herolda na takim samym levelu i o podobnych umiejętnościach gracza uważam za duży sukces).
Ważnym elementem w pvp jest CC (crowd control). Inwestuj punkty w stuny, rooty, snary, knock backi - prawdę mówiąc to crowd controle wygrywają pojedynki...

PostNapisane: 23 wrz 2010, o 16:06 
Veteran

jak mi ktos madry powiedzial: najpierw muszisz milion razy dostac w dupe, zostac zeszmaconym i nie zlamac sie, to sie nauczysz pvp. :D

PostNapisane: 12 lut 2011, o 13:25 

Ja praktykowalem Hoxa w pvp dosc dlugo ( ponad rok ) mysle ze nie jestem najgorszym hoxem na Cromie a przynajmniej nie bylem za moich czasow wiec powiem tak.